Jak reklamować swój warsztat samochodowy w Internecie?

    Jeżeli jesteś mechanikiem, po prostu prowadzisz warsztat, musisz starać się o jak największą ilość klienteli. W końcu utrzymanie firmy w Polsce nie jest tanie, zatem należy zarabiać. No dobrze, ale koniec na dzisiaj z komunałami, przejdźmy do konkretów…

    Doskonała forma reklamowania naprawy samochodów to na pewno Facebook. Fanpage warsztatu to strzał w dziesiątkę. Będziemy mogli promować się niemal za friko. Jeżeli będziemy zamieszczali ciekawe posty, oprócz tego będziemy niezwłocznie odpowiadać na pytania ludzi, zapewne będziemy całkiem znani wśród lokalnych kierowców. Na dodatek ci ludzie, którzy do tej pory wcale nie korzystali z oferowanych przez nas usług naprawczych, będą mieli zaufanie do nas. Będą wiedzieć, że nie mają w tym momencie do czynienia z nieznanymi mechanikami. Może nawet całkowitymi partaczami, amatorami…

    Bardzo dużo może dać zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Chyba jasne, że Google to na dzisiaj najpopularniejsza wyszukiwarka stron internetowych w większości krajów, także oczywiście w naszej części Europy. AdWords sprawia, że witryna internetowa naszego zakładu będzie każdego dnia odwiedzana przez tych ludzi, którzy przynajmniej w czystej teorii szukają solidnego mechanika. Oczywiście za każde kliknięcie musimy płacić. Musimy zatem zadbać o wysokie konwersje!

    Jeśli chodzi o wyszukiwarki, na pewno pozycjonowanie także jest interesujące. Pewnie oczywiste, że wejścia z wyszukiwarek stron internetowych są bezpłatne. Definitywnie nic nie płacimy. Jednak pamiętajmy o tym, że usługa SEO – solidna usługa, jest sporym wydatkiem.

Autor wpisu: Protape