W jaki sposób reklamować się powinien trener personalny?

   Zapewne wszyscy zauważyli, że siłownia to ostatnio modne miejsce w Polsce. I fantastycznie. Trzeba potrafić dbać o własną tężyznę fizyczną, organizm, oczywiście o wygląd również. Dobrze, ale czy faktycznie potrafimy dbać o siebie? Często nie – z tego powodu nietrudno dostrzec ogromne zapotrzebowanie na pomoc trenerów personalnych. Choć nikt nie powiedział, że trener personalny nie musi zamartwiać się o ilość klienteli. A szczególnie początki jako trener personalny nie są zbyt proste. Wiadoma sprawa, że nie mamy renomy, póki co.

    Prawdziwym strzałem w dziesiątkę jest stworzenie profilu na Instagramie. Jeżeli będzie on interesujący, będziemy mieć naprawdę wielu followersów. A to sprawi, iż będziemy względnie popularni. No przynajmniej w wąskiej grupie ludzi. Ciekawe fotografie, które oczywiście są okraszone ciekawymi treściami to podstawa sukcesu. Pamiętajmy o tym, że to jak prezentujemy się jest istotne, ponieważ to właśnie my jesteśmy swoją wizytówką. Jeżeli nie prezentujemy się fajnie, Instagram i inne social media raczej nic nam nie dadzą. Facebook również jest doskonałym narzędziem promocji, choć akurat o tym medium społecznościowym postaramy się opowiedzieć w innym artykule.

    Oprócz tego pamiętajmy o tym, że własna strona to nadal coś bardzo ważnego. Nie jest powiedziane, że nasza najlepsza wizytówka w Sieci to social media. Chociaż z pewnością są one bardzo ważne. To prawda, lecz bez choćby cienia wątpliwości realia są takie, że trener osobisty ma trudniej bez posiadania strony internetowej. To dodatkowy wydatek, to jasne, lecz i tak warto posiadać własną stronę.

Tekst napisany we współpracy z: konferencja 2019